Käytiin äsken ottamassa nuoren neidin kanssa tokoa tuossa kotikentällä katulampun valossa. Hienosti se jo tekee, kun ei tuota ikääkään ole kuin se 11vkoa. Luoksetulo on kehittynyt todella paljon ja maahan Rilla menee jo ilman, että minun tarvitsee namikättäni maahan läntätä - ja tietysti ensimmäisellä käskyllä. Olen kyllä tosi tyytyväinen. Seuraamista en ole käskynä ottanut, mutta sitä olen tehnyt, että vaeltelen pysähtymättä ympäri pihoja ja kenttää, ja niin tuo otus vaan hakeutuu oikeaan paikkaan ja tapittaa minua. Paikallaolosta tuo vielä karkailee tämän tästä, mutta tässä vaiheessa se on ihan ookoo, ei tuosta ongelmaa ole tulossa - se on vain korjauskysymys ja teen sen heti seuraavalla treenikerralla :)

Tässä naureskelin jo, kun tuo osaa jo ensimmäisen kaukokäskynkin! Ihan vahingossa tuo on oppinut istumisen käsimerkin ja tottelee sen helposti monen metrin päästä. On se upea hauva. :) Ja ihmeellisintä on yhä tuo, miten sitä voi pitää vapaana... O.O Tuntuu aivan hullulta, kun se seuraa minua koko ajan. Wautsi!